Friday, November 12, 2010

Kerja Office dan Kerja Sekolah

Praktikal..
Oh Praktikal..

Setelah selesai menjawab Soalan di Atas kertas, diriku mula dibebani dengan pemikiran tentang LATIHAN INDUSTRI yang bakal aku tempuhi bermula akhir bulan November ini.. Hatiku Gembira bercampur Resah, Gembira pada keselesaian ujian bertulis ku, tp resah menanti bebanan yang bakal ku tempuhi di hari mendatang ini.

Thesis..
Oh Thesis..

Satu kerja yg bagiku sangat complicated untuk diselesaikan. Seperti peribahasa melayu "Sambil Menyelam, Sambil Minum Air", tetapi ape yg boleh dikatakan air yg ingin diminum bisa melemaskan diriku. Pada awal permulaan proses memilih tajuk, aku sudah buntu, inikan pula ingin memikirkan perkara sesudah itu.
Bolehkan aku?

Semangat..
Oh Semangat..

Datanglah padaku wahai SEMANGAT berjuang ku yg dah lama menyepi... 
Datanglah pada ku!!!!
Aku Menyeru mu untuk hadir dalam Jasadku,memberi aku kekuatan untuk ku tempuhi segala cabaran yg besar ini.



No comments:

Post a Comment